Dewasa ini, semakin ramai individu yang telah merasai keberkesanan supplement Shaklee. Rata rata rakyat di Malaysia sudah tidak asing lagi mendengar nama produk Shaklee yang merupakan Syarikat Nutrisi Semulajadi Nombor 1 Malaysia masa kini. Masakan tidak, apabila ternyata ramai yang merasai kesan penggunaan supplement Shaklee serta tidak kurang juga ramai yang telah menjadi jutawan hanya dengan bermodalkan RM65 sahaja.

Menjadi seorang ahli Shaklee ternyata memberikan peluang yang sangat  berbeza kepada kehidupan saya. Jauh dari segi kesihatan dan kecantikan, malah kewangan yang saya perolehi ini juga meyakinkan saya bahawa dengan Shaklee, kehidupan saya akan pergi lebih jauh dan semakin berjaya.

Berdasarkan kepada pengalaman saya sendiri, keputusan menjadi AHLI adalah untuk membeli Vitamin C  pada harga ahli. Sebab perbezaan harga yang sangat berbeza .  lepas itu terdetik mahu kongsikan produk Shaklee kepada orang lain. Dan kesannya, saya tidak risau lagi apabila poket telah nipis di tengah bulan. Alhamdulillah.


Entry pada kali ini Fae nak share tentang keahlian Shaklee serta pelbagai tawaran menarik yang Shaklee tawarkan kepada ahli-ahlinya.



Terdapat 3 cara anda inginkan merdaftar ahli.

1.      CARA 1:
Membuat bayaran pendaftaran sebanyak RM65. Plus Cas postage sebanyak RM10 untuk warga semenanjung dan RM20 untuk warga sabah Sarawak. Kemudian anda akan mendapat satu set member kit Shaklee dan di dalamnya mempunyai Buku Product  Info, Buku Total Wellness, Business Manual, Price List, dan Opportunity Kit.

2.    CARA 2:
Anda boleh pergi ke mana mana cawangan Shaklee yang berdekatan. Anda perlu mengambil borang dan mengisi borang dan perlu meletakkan “Sponsor Name” dan  “sponsor ID”. Anda boleh menggunakan saya sebagai sponser name / upline iaitu Faiznur Fauzi ID 1101112 dan hubungi 011-22023501 saya untuk mendaftar ahli. Kemudian isi maklumat yang diperlukan.

3.    CARA 3:
FREE MEMBERSHIP,,,, Anda layak menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA sekiranya anda membuat belian produk Shaklee sebanyak 200 UV. UV ini ialah mata (points) yang terdapat pada setiap produk Shaklee. 200 UV ini akan direct masuk ke dalam ID Shaklee anda seterusnya melayakkan anda untuk dapat cash rebate (bonus) pada bulan berikutnya dan semestinya, best kan?


Bagaimana nak dapat 200 UV?

Boleh pilih salah satu cara di bawah.
·       Belian produk Shaklee yang anda kongsi beli bersama kawan-kawan dan  keluarga
·       Set PROMO OCTOBER ESP BUY 6 FREE 1
·       Belian 2 botol Vivix Shaklee
·       Belian 3 kotak Collagen Powder Shaklee
·       Set-set cadangan kesihatan dan kecantikan..

Jadi, bolehlah hubungi saya mendaftar keahlian Shaklee anda hari ini :^__^


Sekiranya anda berminat ingin dapatkan produk semulajadi Shaklee. Boleh hubungi saya di maklumat berikut
--------------------------------------------------------------------------------------------
Shaklee Independent Distributor Sarawak
[ID No : 1101112]
Contact Number : 0139762951
SMS/WhatsApp : 011-22023501
FB Page: Sihat Itu Sunnah -SIS



FB : Faiznur Fauzi

Post a Comment Blogger

 
Top