Bismillahirahmanirrohim..
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Semoga kalian sentiasa berada dalam RahmatNya dan RedhaNya. Amin.

Sebut pasal berkenalan nampak macam skema plak kan. Lame dah tak dengar perkataan “ Boleh saya nak berkenalan dengan awak? Wat muke sweet tagih simpati. Kalo dalam sms la icon kiut2 konon.. hiiihi itu rase cara berkenalan zaman dulu2 kot. Skgni semua pakat canggih, cara berkenalan pon dah banyak fesen dah. Dahla sembang kencangnye, mukaddimah pon meleret, main point x masuk pon lagi.  Huhu.
Harini 01 Oktober 2014. Fae ni memang sangat sangat sukakan Oktober dan ni benda2 yang melibatkan  nom 10. Nak tau kenapa? Lepas Fae kira sampai 1, 2, 3 korang kena tutup mata 5 saat ok. Sape teka betol, dapat adiah. Betol, ini series
Ok jom main “ 1 2 3….
.
.
,
Haaa.. xaci korang tak tutup mata pon kan?? Kantoii… buuuuu.. x dapat hadiahla.
Actually, Fae sangat sukakan Oktober sebab ia merupakan bulan kelahiran Fae. 9 hari lagi nak masuk hari jadi Fae. So korang bolehla get ready hadiah sorang satu ey.
10 oktober nanti Fae tuntut hehhehe,


Kek bedey paling syok 101010

InshaAllah kalo sempat menikmati 10/10/14 umur fae time tu dah 25 tahun. Fae merupakan seorang guru prasekolah di Sarawak. Genap 1 tahun 3 bulan sudah berkhidmat di sini. Tuntutan tugas yg digalas memaksa saya berjauhan dari suami dan keluarga tercinta. Tapi, saya redha rezeki saya di sini. Pengalaman yang saya kutip di sini, MasyaAllah !! banyak membuat saya kuat dan berdikari. Mudah mudahan, Allah permudahkan urusan saya bersama suami suatu hari nanti. Amin Ya Rabb.



Fae ni anak ke3 dari 8 beradik. Fasha, Faizatul, Saya, Fahmi, Fikrie, Farahanis, Fatihah dan Adik Mat (Faris) ..hihi Ramai kan? Selalu orang cakap saya ni kakak Faizatul tu adik, sbb sy lagi besar dr Faizatul. Kami beza setahun saja. Kat rumah org panggil Fae ni as “ NONI” . sbb tu kadang2 Fae ni kecelaruan identity jap bile orang mintak introduce diri.hik3..


Erm.. Fae rasa dah banyak fae sharing pasal fae. Cukuplah setakat ini dulu. Nanti Fae akan update lagi. So jangan bimbang, Banyak masa lagi kita nak berkenalan kan. Entri seterusnya Fae akan sharing pengalaman fae bertemu Shaklee okey. Stay tune ..

Assalamualaikum..




Sekiranya anda berminat ingin dapatkan produk semulajadi Shaklee. Boleh hubungi saya di maklumat berikut
--------------------------------------------------------------------------------------------
Shaklee Independent Distributor Sarawak
[ID No : 1101112
Contact Number : 0139762951
SMS/WhatsApp : 011-22023501
FB Page: Sihat Itu Sunnah -SIS
FB : Faiznur Fauzi

Post a Comment Blogger

 
Top