Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Entry kali ini adalah tentang kenapa Fae dan individu di luar sana memilih Shaklee sebagai produk pilihan hati. Produk Shaklee masa kini menjadi satu fenomena kerana banyak kesan-kesan positif yang diperolehi selepas menggunakannya termasuk diri sendiri dan juga keluarga. Bukan fenomena ini dicetuskan beberapa tahun ini sahaja, malah hampir 50 tahun Shaklee sentiasa mencipta fenomena luar biasa.

Jom Fae perincikan kenapa kami memilih Shaklee sebapai produk pilihan.

___________________________________________________________

Kenapa Shaklee lain daripada produk lain??
____________________________________________________________

1.   Produk Shaklee HALAL

Sebagai orang Islam mencari yang HALAL itu wajib. Produk Shaklee dijamin halal kerana telah mendapat pengiktirafan Halal oleh Islamic Service of America (ISA) yang diiktiraf oleh JAKIM MALAYSIA dan merupakan salah satu syarikat MLM yang Patuh  Syariah.

Ini merupakan Sijil Halal yang diberikan sebagai bukti produk shaklee adalah halal. Jadi selepas ini, jangan ragu–ragu dan mempertikaikan kelalalan kami ok.





2.   Syarikat Supplemen yang KUKUH

Syarikat Shaklee ditubuhkan pada tahun 1956 oleh Dr. Forrest C. Shaklee bersama 2 orang anaknya. Jadi hampir 58 tahun sudah syarikat Shaklee ditubuhkan. Walaupun Dr. Shaklee lewat menubuhkan syarikat, namun beliau telah lama aktif mencipta supplement yang terbaik iaitu “MULTIVITAMIN PERTAMA DUNIA”  iaitu Vitalized Minerals yang kini dikenali sebagai “ VITA-LEA. Jadi dah 99 tahun dahla Multivitamin yang diformulasi oleh Dr. Shaklee ni wujud.  Wooow, memang terbaikk !!

Vitalized Mineral: multivitamin tertua di dunia



3.   Produk Shaklee sentiasa SELAMAT





Produk Shaklee dijamin 100% selamat kerana tidak mempunyai sebarang kandungan bahan kimia yang merbahaya. Dan setiap produk Shaklee dihasilkan daripada bahan asli dan semulajadi. Sebanyak 350 kajian akan dijalankan terhadap setiap ramuan baru supaya bahan yang digunakan bebas daripada unsur pencemaran terutamanya dari bahan logam, racun serta bahan yang tercemar. Shaklee memang menjaga keselamatan dan memanttau rapi setiap produk dari peringkat awal penghasilannya lagi untuk menjaga kualiti produk supaya ia tidak terdedah dengan agen pencemaran. Jadi, anda tidak perlu risau tentang kesan sampingan terhadap badan kerana ia adalah sumber 100% asli dan semulajadi.

Produk Shaklee memang dijamin 100% selamat kerana :

·       TIDAK Mengandungi Paraben
·       TIDAK Mengandungi Triklosan
·       TIDAK Mengandungi Phthalates
·       TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)
·       TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
·       TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
·       TIDAK Mengandungi Glikol
·       TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
·       TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
·       TIDAK Mengandungi Ammonia
·       TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
·       TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
·       TIDAK Mengandungi Formaldehyde
·       TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
·       TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
·       TIDAK Mengandungi Toulene
·       TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
·       TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
·       TIDAK Mengandungi Pewarna
·       TIDAK Mengandungi Lemak Trans
·       TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
·       TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
·       TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang


4.   Produk Shaklee sentiasa BERKESAN

Benarke Shaklee berkesan? yaa, kami mempunyai bukti yang kukuh di mana Shaklee telah menerbitkan lebih dari 100 kertas kajian saintifik dan diterbitkan di dalam majalah-majalah. Shaklee telah melaburkan lebih dari 300 juta USD dalam menjalankan penyelidikan saintifik, ujian klinikal serta pembangunan produk.

Bukti kajian saintifik yang dilaksanakan oleh Shaklee

Pada tahun 2007, Shaklee juga telah melaksanakan Landmark Study yang dikendalikan oleh para penyelidik dari UC, Barkeley School Public Health. Mereka membuktikan individu yang mengamalkan Shaklee dalam kehidupan seharian mereka mempunyai tahap kesihatan yang jauh lebih baik daripada individu yang tidak mengambil sebarang supliment serta individu yang mengambil supliment multivitamin produk lain.


Graf menunjukkan tahap kesihatan pengamal Shaklee lebih bagus 


5.   Produk Shaklee sentiasa SEMULAJADI/ MESRA ALAM

Shaklee merupakan produk yang 100% dari unsur semulajadi tanpa melibatkan unsur luar yang lain.  Shaklee merupakan syarikat pertama dunia yang diiktiraf sebagai “Climate Neutral di mana telah meneutralkan pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar.

Shaklee telah memperkenalkan Basic H organic cleaner sebagai salah satu pencuci biodegradable dan tidak bertoksik yang pertama. Fungsi yang tidak berbuih dan sangat sesuai orang yang berkulit sensitif kerana tiada sebarang unsur kimia. Boleh dikategorikan sebagai pencuci pelbagaiguna. Hal ini kerana selain digunakan untuk mencuci lantai, Basic H boleh digunakan juga sebagai mandian, dan sangat mesra pengguna. Anda percaya tak? Guna lah dulu, baru jatuh cinta.




6.   Mempunyai produk kesihatan LUARAN dan DALAMAN

Sangat menarik Shaklee bukan sahaja mempunyai supplemen dalaman sahaja. Ia mempunyai produk head to toe dan juga inner beauty and healthy. Kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran mempunyai kepentingan yang tersendiri. Jadi kedua-dua sangat penting untuk mengekalkan kecantikan individu.

Selain dari supplemen kesihatan, Shaklee juga mempunyai produk penjagaan rambut dan penjagaan kulit luaran. Selain itu terdapat juga produk penjagaan rumah


semua produk keluaran Shaklee


7.   Harga BERPATUTAN dan TAHAN LAMA

Siapa cakap produk Shaklee mahal? Produk Shaklee ni antara produk yang sangat BERPATUTAN .Bagi saya, anda pengguna yang sangat bijak apabila memilih Shaklee sebab anda hanya perlu  mengeluarkan modal hanya sekali sahaja. Ada produk Shaklee yang tahan lama seperti set kulit Vitamin C dan Vitamin E Complex. Kedua-dua produk tersebut mampu bertahan selama 4- 6 bulan penggunaan. Modal sebulan hanya RM12 sahaja, dan sehari anda perlu menghabiskan 0.40 sen sahaja. Jadi tiada istilah MEMBAZIR atau RUGI bila membeli produk Shaklee. Malah sangat UNTUNG dan BERBALOI.

8.   Menjana PENDAPATAN LUMAYAN BERSAMA SHAKLEE


Shaklee menyediakan peluang perniagaan yang sangat menarik. Selain dari menggunakan untuk keperluan sendiri, Shaklee menawarkan peluang menjana pendapatan lumayan bermula dengan 2, 3, 4, 5 hingga 6 angka serta peluang yang lain. Berniaga bersama Shaklee boleh dijadikan sebagai pendapatan aktif bukan lagi pendapatan sampingan.

Bagaimana nak memulakan bisness dengan Shaklee? Pertama sekali, Anda perlu mendaftarkan sebagai ahli. Untuk mendaftar ahli,. Anda hubungi fae, 011-22023501. Anda nak join member bawah jaringan kami yang gah?

Klik link untuk mengetahui cara mendaftar ahli secara lebih lanjut.

Cara daftrar ahli shaklee


9.   PERNIAGAAN DARI RUMAH

Bissness Shaklee sangat best dan fleksible sebab boleh dibuat secara santai di rumah sahaja. Tidak perlu menyimpan barang dan stok di rumah. boleh membuat pembelian secara Online. Klik klik jer kat shopping online tu kalau ada order customer. Tak payah nak pergi beratur panjang tunggu turn postage. Dengan Online, Senang kan?

Jadi bissness ni sesuai la sangat kepada suri rumah yang ingin membantu menjana pendapatan keluarga. Anda dapat melihat anak-anak membesar di depan mata, serta dapat menyediakan keperluan suami dan anak-anak

10.SESUAI UNTUK SEMUA GOLONGAN DAN PERINGKAT UMUR

Shaklee mempunyai pelbagai jenis produk yang terdiri unuk semua golongan dan peringkat usia. Bermula dengan kanak-kanak, golongan ibu hami, ibu perpantang, remaja, individu aktif sehinggalah golongan warga. Semua golongan ini boleh mendapatkan set cadangan kesihatan Shaklee bersama konsultansi yang diyakini.





------------------------------------------------------------------------------------
Sekiranya anda berminat ingin dapatkan produk semulajadi Shaklee. Boleh hubungi saya di maklumat berikut
♥ Shaklee Independent Distributor ||Faiznur Fauzi||
 [ ID No : 1101112 ] 
Contact Number : 0139762951
SMS/WhatsApp : 011-22023501
♥ Emel : faiznuraini89@yahoo.com
FB Page: Sihat itu sunnah-SIS
FBFaiznur Fauzi 

Post a Comment Blogger

  1. my channel on YouTube | videodl.cc
    › youtube › youtube youtube Aug 22, 2020 — Aug 22, 2020 If you are on YouTube, you will be redirected to this channel. If you are having trouble with any of the channels that you may be in convert youtube video to mp3

    ReplyDelete

 
Top